Pagina's

maandag 27 april 2015

Rotterdam zuidplein primarkt shopping

Vorige week zondag was ik met een vriendin naar Rotterdam zuidplein, daar zit nu ook al een tijdje een primarkt, de zomer komt er weer aan dus heb weer zomer kleren nodig, nou ja nodig ik heb nog genoeg van vorig jaar maar nieuwe kleren zijn altijd leuk. 

T-shirts zijn altijd makkelijk. Je pakt gewoon een leuk t-shirt een simpele broek en een paar schoenen en je outfit is klaar. Deze shirtjes waren echt spot goedkoop dus heb ik er meteen een aantal ingeslagen.
de 3 bovenste - €3.00
Dislike shirt -€5.00
less is more - €3.00
de laatste komt niet van de primarkt maar van een ander winkeltje waarvan in de naam ben vergeten 
dit shirt was - €3.00
hemdjes daar kan je er ook nooit genoeg van hebben. het hemdjes links onder is er een die wat losser valt, die roze daarboven is wat langer zodat ik die bijvoorbeeld ook op een panty of legging kan dragen. Het zalmroze hemdje daarnaast valt net als die witte ook wat losser.
witte en zwarte hemdjes - € 2.00
my favourite ootd shirt - € 3.00
lossen hemdjes - € 5.00
roze lange hemd - € 4.50
Ik was eigenlijk van plan om helemaal los te gaan op de pyjama broeken, maar helaas vond ik niet veel leuks. Op een tafel zag ik allemaal setjes van pyjama's en daar zag ik deze ook bij liggen, zoals jullie misschien wel weten ben ik gek op Disney dus ik was opslag verliefd op deze pyjama vooral op de broek echt zo schattig.
Het setje was bij elkaar - € 12.00
Bandeau tops ik weet niet of ik ze vaak zal dragen. Ik vindt het echt heel leuk staan als je een tank top aan heb maar ik heb helaas nog geen tank top haha. Ze waren bij de primarkt lekker goedkoop dus het leek me wel leuk om het een keertje uit te proberen.
zwarte -  3.50
roze -  3.00

Dan nog wat dingetjes die geen kleding zijn. Als eerst het kussentje met flamingo's deze vindt ik echt zo leuk voor de zomer en volgens mij worden flamingo's een trand want ik zie ze nu echt overal, op shirts,dekbedden,dingetjes voor in huis, ik vind het persoonlijk echt heel leuk.
 Dan een geurkaars die ruikt naar watermeloen alweer iets dat perfect is voor de zomer, hij ruikt echt heel lekker zoet. 
Zonnebrillen daar kan je er ook nooit genoeg van hebben, ik heb liever veel goedkope zonnebrillen dan 1 duren dan kan je vaak afwisselen, deze is lichtblauw en de pootjes zijn aan de binnenkant van tijgerprint. 
Ja hoe moet je deze schoenen noemen, ik denk gewoon slippers of sandaaltjes idk, maar ik zag deze slippers liggen en vond ze echt heel erg leuk, heel stevig zijn ze niet dus ik weet niet hoelang ze mee gaan maar voor die prijs kan je ook niet heel veel verwachten.
En dan als allerlaatst een fleece dekentje met allemaal schattige palmboompjes, in de zomer slaap ik vaker onder een fleece deken als onder me normalen dekbed omdat dat gewoon te warm is dus deze kon ook echt niet ontbreken.
zonnebril   2,50
kussen -   5.00
dekentje -  4.00
slippers -   8.00
kaars -   2.00
  
Dit is alles wat  ik gekocht heb, misschien zullen met sommige kledingstukken nog wel outfit foto's komen, als jullie een bepaalt kledingstuk graag in een outfit willen zien kunnen jullie het zeggen in de reactie's

xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten