Pagina's

zondag 5 april 2015

Paas taart

Allereerst FIJNE PASEN!. Wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan en wat gaan jullie vandaag en morgen nog doen? Ik heb vandaag een paas taart gemaakt voor morgen, morgen middag ga ik naar me opa (van me vaders kant ) daar komt dan familie heen. ´s avonds komt mijn oma (van me moeders kant) op visite zij had gevraagd of een een lekker taart wilde bakken, altijd leuk om weer veel familie te zien om zulke dagen.
De taart verdient niet echt de schoonheidsprijs en is  echt zo geworden als ik wilde, op de verpakking leek de taart groter en hoger als dat hij is het echt was, beetje jammer, de bakvorm die er bij zat was nou ook niet echt een groot succes die viel super snel uit elkaar. Maar verder is de taart wel lekker en heb ik er toch nog wat van proberen te maken haha. Ik ga nu nog even wat verder werken aan me blog en vanavond ga ik bij me vader eten. Nogmaals fijne paasdagen en ik spreek jullie snel weer.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten