Pagina's

woensdag 8 april 2015

Big bazar perfect touch lipstick

Misschien weten jullie het al maar de Big bazar verkoopt ook make-up voor een heel klein prijsje, laatst zag ik deze lipstick staan, een wat donkere roze paarse kleur, nomaal draag ik nooit zo iets maar nu wilde ik wel een poging wagen hij was namerlijk maar 1 euro. 
Zo goedkoop. Ik verwachten er niet veel van maar tot mijn verbazing was het pigment echt super goed.

De lipstick brengt makkelijk aan en blijft lang zitten, na 8 uur heb je nog steeds een roze laagje op je lippen zitten wel minder intens als op het begin maar je ziet het nog wel.
Er staat verder geen naam of nummer op het is in ieder geval de perfect touch lipstick ik raad aan om hem zeker is een keertje uit te proberen want voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten