Pagina's

vrijdag 10 april 2015

Essence 2in1 bronzing powder

Ik hou van het merk essence, het is vaak goed betaalbaar en ook nog een goed van kwaliteit. Laats stond ik voor het essence schap en zak ik deze twee poeders liggen ze waren zo als gewoonlijk niet heel duur dus wilde ik ze graag testen. wil je weten hoe ik ze vindt? lees dan verder.
Er zijn twee poeders  10sunshine, dit is een matte bronzer en glimmende highlighter. en nummer twee 20sunset dit een een glanzende blush en een matte bronzer.
Sunshine - Sunset
Sunshine 
Hierin zit een bronzer en een highlighter . De bronzer is matte en redelijk licht dus weet niet of je hem op een donkere huid ziet voor mijn huid is hij prima. De highlighter geeft een lichte glas aan je gezicht niet heel opvallend maar wel mooi een natuurlijke glans.
Sunset
 Hierin zit een blush en bronzer. De blush is een felle kleur roze leuk voor de zomer het pigment is ook prima en hij past ook goed bij de bronzer. De bronzer is licht en valt daarom niet zo veel op, ik vind dat wel fijn want ik ben nog best jong en vindt het vaak te veel  als bronzer heel erg opvalt.Voor een feestje is het leuk maar voor een normalen doordeweekse schooldag ga ik toch liever voor iets minder opvallends.
Allebei de duo´s zijn mooi en hebben een pigment. Je kan de kleuren makkelijk apart aanbrengen het is niet dat als je de blush opdoet er bronzer doorheen zit al lijkt dat misschien wel zo door het patroon. 

De essence 2in1 bronzer is te koop bij Kruitvat en Trekpleister voor € 3,59

Geen opmerkingen:

Een reactie posten