Pagina's

zaterdag 4 april 2015

3X Essie


Laatst zag ik bij de de Big Bazar een doosje staan met 3 essie nagellakjes je had verschilde kleuren en ook een doosje met een top- en basecoat er bij, voor dit doosje ben ik gegaan, er zat een kleur nagelak en zo als ik al zij een top-en basecoat in. Het zijn wel mini verpakkingen maar dat vindt ik altijd wel fijn om te testen.

allereerst de kleur nagellak, dit is de kleur Mademolselle een hele licht roze kleur. Hij schijnt door maar dat is denk juist de bedoeling van deze kleur, je ziet het witte randje van je nagel er door heen het maakt allen je nagels iets meer roze. Persoonlijk vindt ik hem niet geweldig ik vindt het jammer dat hij zo door schijnt, een vriendin van mij vond het juist mooi zo zie je maar weer smaken verschillen.
Dan de top-en basecoat. een basecoat zorgt dat de kleur niet in je nagels trekt, met deze kleur zal dat niet zo snel gebeuren maar voor een donkeren kleur is het wel handig. De topcoat is echt heel fijn hij zorgt er  voor dat mijn nagels snel drogen en dat de nagellak langer blijft zitten, normaal blijft mijn nagellak maar 1 of soms 2 dagen zitten met deze 2 lakjes blijft het ongeveer 3 a 4 dagen zitten.
Bij de eerst foto heb ik allen de basecoat en de kleur Mademolselle op. Op de tweede foto heb ik de topcoat er over heen gedaan.

De top-en basecoat vind ik wel een aanrader om te kopen, de kleur mademolselle is een kleur waar je van moet houden. Als je allen lakjes gebruikt blijft het ongeveer 3 dagen zitten, het setje is te koop bij Big Bazar voor  €5.00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten