Pagina's

dinsdag 7 april 2015

10 feitjes over mij


Vandaag vertel ik 10 feitjes over mezelf die jullie waarschijnlijk nog niet over mijn wisten.

1. Ik ben allergisch voor katten en dat is echt heel vervelend, ik vind katten zo schattig en zou er zelf graag ook eentje willen maar helaas kan dat niet. 

2. . Ik heb 2 honden Sensi en Moos. Moos woont niet meer bij ons maar ik nog wel onze hond, hij kon hier niet meer wonen omdat het niet meer samen ging met mijn andere hond Sensi, maar dit is een lang verhaal misschien dat ik daar nog een keer een apart bericht van maak als jullie dat willen. 

3. Ik ben 16 jaar en heel klein voor me leeftijd ik ben namelijk maar 1.56 meter.

4. Ik zit in de 3de klas op kader niveau, Ik ben in de 2de klas en in groep 4 blijven zitten vandaar dat ik nog maar in de 3de klas zit.

5. Later wil ik in Rotterdam of in Amsterdam gaan wonen, Nu woon ik in een kleine stad waar je niet zo veel dingen hebt. Als ik dan kijk op YouTube naar mensen die in Amsterdam of Rotterdam wonen word ik echt jaloers.

6.  Mijn lievelings eten is pizza, hier kan je me voor wakker maken vooral de shoarma pizza van domino's echt heerlijk
7. Ik hou van serie's en films kijken ik ben nu nog steeds de serie Pretty little liars aan het kijken en ben nu in seizoen 4 echt heel spannend. Ook vindt ik Disney films echt geweldig en films die waargebeurd zijn vind ik vaak ook heel mooi.

8. Creatief zijn vind ik echt heel leuk voeger kon ik echt uren tekenen en knutselen helaas heb ik er nu allemaal geen tijd meer voor maar zodra ik weer een leuke diy weet zal ik het laten zien op me blog want ik weet dat ook heel veel andere mensen het leuk vinden om te knutselen en creatief bezig te zijn.

9.Winkelen en naar feestjes gaan vindt ik de meest leuke dingen om te doen jammer genoeg kost het geld dus kan ik het niet elke dag doen waar als het zou kunnen ga ik het liefst elke dag naar de stad om nieuwe kleren make-up en andere leuke dingen te kopen.

10. Later wil ik graag een wereld reis willen maken het liefst met een groep of met een vriendin want allen zou ik dat echt niet durven.


Dit waren 10 feitjes over mij.Ik hoop dat jullie me nu beter hebben leren kennen mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust hier beneden. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten