Pagina's

donderdag 2 april 2015

Favorieten maart 2015

Het is weer tijd voor de favorieten van deze maand. Deze maand begon de lente maar daar was niet veel van te zien dit weekend ook zijn de bloemen bij ons voor nog niet uitgekomen terwijl ze vorig jaar rond deze tijd allemaal al lang in bloei stonden.
Favorieten snack 
Witte chocoladen daar ben ik echt gek op en zeker op deze van Toblerone. Dit is witte chocolade met kleine stukjes noga er in, ze zijn piramide vormig en zijn te koop in verschillende maten, ik heb de kleinste versie ik vind die wat makkelijker eten dan meteen zo een groot blok in je mond. Ze zijn er ook in melkchocolade maar ik vind deze toch echt het lekkerste. Ik weet het is niet gezond maar soms mag je toch wel iets lekkers ongezond?
Er kwam eerst een stukje van Frozen Fever 
Favorieten film
Zondag ben ik met een vriendin naar de film Cinderella gegaan in de bioscoop. Ook al ben ik 16 jaar ik vind het nog steeds leuk om Disney films te kijken. We zaten echt als enigste pubers in de zaal een beetje beschamend maar de film was wel heel erg leuk. Ik plaats hier een link naar de trailer het was eigenlijk de bedoeling om hem hieronder te zetten maar op de een af andere manier upload de video niet misschien toch tijd voor een nieuwe computer. 

Favoriete gezichtsreiniging product 
De laatste tijd haal ik mijn make-up er af met deze 2 producten van Nivea. Van veel gezichtsreinigings producten word me gezicht heel droog maar van deze totaal niet, ze maken het juist lekker zacht en natuurlijk ook goed schoon. echt een aanrader als je snel last heb van een drogen huid.
Favoriete gadget
Dit is een knopje waarmee je op afstand foto's kan maken, je moet hem verbinden via bluetooth dus je hoeft hem niet met een kabeltje of zo iets te verbinden. Heel handig als je een foto wil maken van verdere afstand.
Favoriete liedje

Rihanna And Kanye West And Paul McCartney - FourFiveSeconds .Echt een heel leuk liedje allen hierbij het zelfde probleem als bij  Cinderella als je hier op klikt kom je bij de video.

Favoriete haarverzorging
Deze haar olie van Glisskur is echt heel fijn hij maakt me haar lekker zacht en ruikt ook heel lekker, ik heb maar 2 pompjes nodig voor mijn haar dus je doet er ook  lang mee.

dit waren mijn favorieten van deze maand...

xxx

   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten