Pagina's

zaterdag 25 april 2015

Oreo milkshake

Laatst zag ik op we heart it een foto van een oreo milkshake en ow ik moest die gewoon maken, vandaag ben ik naar de winkel gegaan om de spullen te halen en ben ik thuis aan de slag gegaan. Ik kan je alvast vertellen als je van oreo's hou, hou je van deze milkshake.
Wat heb je nodig
-Oreo's (9 stuks)
-Vanille ijs ( 2 grote eetlepels)
-Half volle melk ( 2/3 glas)
- Melk chocolade
 ik had nog paaseieren over dus die heb ik er in gedaan (4 stuks )
- Een leuk glas of een masing jar
- Rietjes
-Blender 
-Mes en lepel
Deze hoeveelheden zijn voor een masing jar te vullen, wil je gewoon 1 normaal glas halveer alles dan.

We beginnen met de oreo's (6 stuks), gooi ze te gelijkertijd in de blender, daarna het ijs de melk en de chocolade. Doe de blender aan en mixen maar. Als allen koekjes helemaal vermalen zijn kan de blender uit. Doe het in je masing jar,
Snij de andere 3 koekjes in hele kleine stukjes en strooi ze over je milkshake heen.Doe er een rietje in en klaar ben je.
Nu heb je een heerlijke oreo milkshake...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten