Pagina's

vrijdag 24 april 2015

Dove new formula

Dove vindt ik echt een fijn merk ik vind de deo fijn en nu hem ik ook de nieuwe body wash, ik heb de 2 heerlijke geuren plum & sakura blossen scent  en mandarin & tiere flower scent .

 Zoals je misschien wel ziet staat er op de fles new formaila maar wat is deze new formaila nou ? De verandering is dat het product lekker schuimt zonder je huid te beschadigen.

Plum & sakura blossen scent
Ik weet niet of deze geur nieuw is ik had hem in ieder geval nog nooit gezien, maar deze body wash heeft wel het new formaila. Deze geur is een beetje zoet maar ook een beetje zuur, echt de geur van perzik, het is wel een geur waar je echt van moet houden ik kan me voorstellen dat sommige mensen niet zo een fan zijn van het zure. 
Mandarin & tiere flower scent 
Deze geur is een stuk minder sterk als de vorige, hij is wel zoet maar dan op een hele milde manier , Hij is wel lekker fris dat is altijd fijn in de zomer. De geur vindt ik niet echt naar mandarijn ruiken,maar ik vindt het moeilijk om de geur wel te omschrijven het is niet echt een geur die ik herken het beste kun je natuurlijk altijd zelf gaan ruiken in de winkel.
Beide geuren schuimen goed en maken ju huid lekker zacht het doet dus wat het beloofd. Ook vindt ik de geuren perfect voor de lente en de zomer. Ze zijn te koop bij de drogisterij .
Plim & sakura blossen scent - € 3.59
 Mandarin & tiere flower scent -  € 3.79

Geen opmerkingen:

Een reactie posten