Pagina's

zondag 26 april 2015

Essence how to make your face glow

Laatst zat ik op de site van Kruitvat dit schattige doosje van essence staan  hij is te koop in het 2de of 3de schap van essence, helaas heb ik die niet waar ik woon dus ben ik naar een andere kruitvat gegaan waar hij wel te  koop is.
In dit doosje zit een highlighter (glow it up!), blush(hello rosy), bronzer(sun kissed) en een een kwastje ook zit er een kaart in waar uitgelegd word hoe je het moet aanbrengen.

In allen drie de poeder zitten glitters dat vindt ik niet altijd zo heel fijn maar voor de zomer of voor een feestje is het wel leuk.
Het kwasje
Is klein en lekker zacht, Voor blush en highlighter kan je hem wel gebruiken voor de brozen word dat wat lasterger, als je geen andere kwasten heb is het een handige oplossing.
De poeders 
Het pigment van de poeders is niet echt fantastisch maar het kan er mee door . de bronzer is voor mijn huid jammer genoeg te oranje maar het pigment is prima, de highlighter zie je niet heel goed, deze heeft het minste pigment van de 3.Dan de blush deze heeft een lichte roze kleur heel natuurlijk daar hou ik wel van, deze heeft het meeste pigment van allen 3 de poeders.
Essence how to make you face glow  is de koop bij kruitvat filialen die een extra essence schap hebben voor  €5.99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten