Pagina's

zaterdag 9 mei 2015

Wat ik geef voor Moederdag 2015


Zondag is het Moederdag de dag dat je extra lief moet zijn voor je moeder. Ik had jullie vorige keer al laten zien dat ik foto's had gemaakt voor Moederdag met die foto's heb ik iets gemaakt. Ook had ik nog wat kleine cadeautjes gekocht en mijn broertje had ook iets gemaakt op school.Dus vandaag laat ik allemaal zien wat ik heb voor Moederdag
 
Als eerste de cadoutjes die ik gekocht heb. Het roze emmertje heb ik van de kruitvat, daar zat een bruisbal,lipgloss,spons en showergel bij, dan heb ik ook nog Toblerone puur chocolade want me moeder is gek op pure chocolade. De roze gezicht scrub heb ik van de big bazar, deze vond ik er wel bij passen en hij ruikt ook lekker. De kleine jam- en honing potjes heb ik van Xenos ik vond ze zo schattig en ik had nog wat nodig om het emmertje op te vullen.
Hiervoor had ik de foto's gemaakt, zoals ik vorige keer al zei wilde ik een beetje het zelfde als een visumbord maar dan met onze foto's, ik vind dat dat wel aardig is gelukt en moeders vinden toch altijd alles leuk wat je zelf hebt gemaakt, toch? 
Mijn broertje heeft ook nog iets gemaakt op school, het zit nu ingepakt maar het is een tissue doos die hij zelf helemaal heeft versierd, ook heeft hij er een brief bij gemaakt.

Dit is wat ik geef voor Moederdag, misschien kunnen jullie er nog een beetje inspiratie uit halen. Zondag willen we ook nog als verassing een picknick doen als het lekker weer is.

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten