Pagina's

zaterdag 2 mei 2015

Favorieten April 2015

Het is weer het einde van de maand dus dat betekend weer een nieuwe favorieten. Ik ga jullie vandaag mijn favorieten van de maand april laten zien.

Favorieten haatproduct 
De laatste tijd gebruik in vaak de droogshampoo van kruitvat, eerst gebruikte ik die van Batiste altijd maar die liet altijd heel veel witte strepen achter, deze van kruitvat doet dat ook nog wel een klein beetje maar echt een heel stuk minder, hij geeft me haar een klein beetje volume, nu is het bij mij haar al heel moeilijk om er een beetje volume in te krijgen want het is heel zwaar maar met deze droogshampoo lukt het toch wel een beetje.

Favoriete serie 
Als je van van politie serie´s houd dan zou ik smeris is gaan kijken, dit is echt een hele leuke serie die elke zondag om 20.30 uur op BNN, hij is nu al wel een tijdje bezig maar je kan altijd nog terug kijken op internet. 


Favoriete liedje
Becky G - can't stop dancin. Inderdaad door dit liedje kan je niet stoppen met dansen, Echt een leuk zomer lied, ik hoop dat ik hem nog vaak ga horen op feestjes. Klik hier om hem te luisteren.

Favoriete geur
Daisy van marc jacobs. Ik weet dat 9 van de 10 mensen deze geur al heeft en dat is natuurlijk ook met een rede, ten eerste is het flesje echt geweldig en ten tweede is de geur ook nog eens heel lekker. Hij ruikt een beetje naar honig dat is het eerst wat me er aan opvalt voor de rest is hij bloemig en lekker fris.

Favoriete eten
AARDBEIEN !!!! nu komen de aardbeien weer van het Nederlandse land en die vindt ik echt heerlijk. 

Favoriete geurkaars
Laatst was ik bij de Intratuin en zag ik deze geurkaarsen staan, zoals je ziet heb ik de gele al gebrand dit is de geur mango, en hij ruikt ook echt heel sterk naar mango, dit kleine kaarsje kan  heel mijn kamer naar deze heerlijke geur laten ruiken. Dan heb ik ook nog de geur juicy orange en net als bij de mango ruikt de geur precies naar de naam sinaasappel dus. Allen bij zijn het lekkere frisse lente geuren dus mocht het een regenachtige dag worden kun je toch de lente in huis halen.

Favoriete gajdet 
 Bij de action zag ik dit doorzichtige zakje, je moet je telefoon er in stoppen, dan het zakje dicht doen en dan als het goed is kan je je telefoon onderwater doen. Mijn telefoon past er net in dus misschien moet ik opzoek naar een iets groter zakje maar hij is wel waterdicht en daar draait het om.

Favoriete mascara
De mascara die ik nu echt elke dag gebruik is L’OrĂ©al Paris Volume Million Lashes - Extra Black. Deze mascara maakt mijn wimpers heel vol en lang maar geeft niet van die spinnenpoten, het borsteltje werkt ook heel fijn, niet te groot. Echt een hele fijne mascara en de verpakking is ook nog eens mooi vindt ik.
Dit waren mijn favorieten van deze maand. 
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten