Pagina's

zondag 24 mei 2015

Dutch youtube gathering 2015

Heey allemaal ik ben een tijdje afwezig geweest maar dat kwam door mijn stage. Deze was vrijdag afgelopen en dinsdag moet ik weer naar school, niet echt zin in . Maar gisteren heb ik wel iets heel leuks gedaan ik ben namelijk naar de dytg (dutch youtube gathering) geweest. Ik was zo blij toen ik al die mensen die ik normaal alleen maar zie op mij computerscherm, om die nu in levendelijven te zien. jammer genoeg zijn 9 van de 10 foto's mislukt dus heb ik er maar een paar voor jullie. Ook kon ik niet met iedereen op de foto, bij enzo knol heeft de hele dag een mega lange rij gestaan echt ongelofelijk, later hoorde ik een jongetje zeggen dat hij 4 en een half uur in de rij voor enzo had gestaan en toen hij bijna bij de hekken was gingen ze sluiten, zo zielig. Ook was bij rutger een langere rij als dat ik had verwacht ik heb hem wel gezien maar niet van heel dichtbij. Ook al was het niet zo gegaan als gepland ik heb  echt een hele leuke dag gehad.
  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten