Pagina's

donderdag 7 mei 2015

Pretty little liars tag


Zoals jullie misschien wel weten ben ik echt fan van de serie Pretty little liars. Omdat nu seizoen 6 klaar ik zocht ik of er een tag over was. Die waren er wel maar allemaal met verschillende vragen dus heb ik de leukste vragen uitgekozen om ze te beantwoorden.

Alvast van tevoren in deze tag komen wel spoilers, dus mocht je nog niet klaar zijn met alle afleveringen moet je even kijken of je het wel wil weten.

Welk meisje der kledingstijl vindt je het leukst.
dit vindt ik wel moeilijk want hun kledingstijlen veranderen soms. In de eerste seizoenen vond ik Hanna heel leuk gekleed maar vanaf seizoen 5 had ze soms hele vreemde dingen aan. Aria en Alison vindt ik wel vaak leuk gekleed.  Spencer vindt ik soms iets te kakkerig maar dat past natuurlijk wel goed bij haar en Emily vindt ik vaak wat simpel.
Mona vindt ik trouwens ook altijd heel leuk gekleed, ik denk dat zei en Alison me favorieten zijn.
Wel meisje uit de serie vindt jij het leukst.
Alison ik vindt haar echt geweldig, Ik snap dat sommige mensen een hekel aan haar hadden maar ook heel veel mensen keken tegen haar op, zeg nou zelf wie lukt het nou om de leider te zijn van een groep van 5 meiden die alle 4 naar jou opkijken bijna niemand toch. Ze weet alle geheime van iedereen maar niemand weet die van haar kon ik dat maar.

wie vindt jij het minst leuke van de serie.
detective wilde, ik vond die man echt niks aan, Soms werd de serie er wel wat spannender door maar dat was meer omdat A dingen met hem deed en niet hij zelf. Shanna vondt ik ook niet heel geweldig ik vondt het ook niet heel erg dat ze dood ging in de serie.
Wat was het grootste shock moment voor jou.
Dat Mona in seizoen 1 A was, dit had ik echt niet verwacht, ook schrok ik heel erg toen het leek alsof Toby dood was, Maar de grootste schok was denk wel toen Ezra A leek te zijn, gelukkig was hij dat niet maar ik schrok echt wel toen je hem ineens zo een beeld zag.
Dacht jij dat Toby echt dood was.
Ja, zoals ik net al zei ik schrok er echt van, Hij had dan wel een helm op maar zijn tatoage vondt ik meer dan genoeg, daarna riep Mona nog "hij is dood" dus toen wist ik het gewoon zeker, Gelukkig was het niet zo want ik vindt Toby echt heel leuk in de serie.

Wat zou je doen als A achter jou aan zat.
Geen oog meer dicht doen, ik zou zo ongelofelijk bang zijn. Ook zal ik zorgen dat ik niet veel geheimen heb en mijn geheimen zelf vertellen zodat ze het niet van A kunnen horen. A zorgde er natuurlijk ook heel vaak voor dat het leek alsof ze iets gedaan hadden terwijl ze dat niet gedaan hadden, Als dat bij mij zou gebeuren zou ik me echt geen raad meer weten. Als A achter me aan zou zitten ik er niet allen voor stond maar net als in de serie vriendinnen heb waarmee ik mij geheim kan delen.
Favoriete schurk.
Ik denk dat ze met deze vraag de mensen bedoelen die in het A team zitten. Als ik daaruit moet kiezen, kies ik Mona, zij heeft de serie echt 10 x spannender gemaakt, Dat zei A was had ik nooit verwacht. Ze werkte voor al maar toch werd ze ook gestalkt door A zeker in de laatste afleveringen vond ik der echt geweldig.
Welke jongen vindt je het leukst in de serie.
Als we het over uiterlijk hebben kies ik Caleb, ja soms was ik wel een beetje jaloers op Hanna dat ze zo een lief en knap vriendje had, Beetje jammer dat hij haar in de steek liet om opzoek te gaan naar zijn familie maar gelukkig kwam hij weer terug. Als we het hebben over speler kies ik Toby,ik vondt het zo zielig dat hij op het beging gepest werd en dat iedereen dacht dat het zijn schuld was van Janna  toen hij later vrienden werd met de meiden en een relatie kreeg met Spencer was ik echt blij want ik vond het zo zielig voor hem, Later ging hij bij team A en liet hij Spencer denken dat hij dood was, dit heeft de serie ook echt heel spannend gemaakt.

Wat is je favoriete aflevering.
De laatste 2 afleveringen van seizoen 5 vond ik echt fantastisch. Dit waren echt mijn favoriete afleveringen, echt zo spannend, de aflevering dat Alison terug kwam vondt ik ook echt heel leuk en spannend.

Wie denk je dat A is.
In de laatste aflevering van seizoen 5 leek het of charles dilaurentis de tweeling broer van Jason dilaurentis A is, maar in pretty little liars weet je het nooit, Ik zou het wel raar vinden als hij A is want hij is verder nooit in de serie geweest en waarom zou hij alle vijf de meiden haten. Als hij het niet is zou ik het echt niet weten wie het wel zou moeten zijn, gewoon wachten op de nieuwe afleveringen hopelijk word het dan wat duidelijker.

Dit waren de vragen. Op sommige vragen heb ik wel een beetje langdradig antwoord gegeven maar ik ben gewoon zo enthousiast over deze serie. Ik kan echt niet wachten op de nieuwe afleveringen, ik ben trouwens ook opnieuw begonnen met het kijken van de serie omdat ik geen serie kan vinden die ik net zo leuk vindt op netflix. Hierbij tag ik iedereen die ook fan is van pretty little liars dus neem hem gerust over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten