Pagina's

woensdag 13 mei 2015

Essence - Caral calling / love me

Laatst was ik weer eens in de kruitvat en nam ik deze twee lipsticks van Essence mee, het zijn allenbij kleurtjes voor elke dag en niet heel opvallend, ik hou daar persoonlijk heel erg van (volgens mij heb ik dat al een keer gezegd haha). Het was net zo als altijd bij essence lekker betaalbaar maar zijn ze ook goed?
Ik heb de kleur coral calling en love me.De mensen die mij al langer weten misschien dat ik de kleur love me al had maar deze ben ik kwijt, vandaar dat ik een nieuwe heb gekocht. Coral calling had ik nog nooit gezien, volgens mij is hij ook allen maar te koop bij een kruitvat met een extra schap want bij mij in het dorp hebben ze hem niet maar dat weet ik niet zeker.

De lipstick zijn beide heel romig en niet helemaal mat maar dat vindt ik niet erg ook zijn ze goed gepigmenteerd .



Caral calling 
Is een perzik koraal kleur,ik vindt hem een beetje tussen rood/roze zitten. Hij is bijna dezelfde keur als mijn lippen allen dan iets roder, met deze kleur moet je wel een paar keer over je lippen heen gaan totdat de kleur er goed op zit.

Love me
Een lieve roze kleur, valt wel iets meer op maar nog steeds niet te veel voor mij, ik zou deze nog wel elke dag durven te dragen zonder bang te zijn dat hij te veel opvalt.
Het zijn allenbij mooie lipsticks alleen het enigste nadeel is dat ze niet zo lang blijven zitten, na 2 uur is het wel weer tijd om opnieuw bij te werken. Natuurlijk kan je voor zo een goedkopen prijs niet mega veel verwachten, de kleuren zijn mooi alleen moeten ze wat langer blijven zitten.
Essence longlasing lipstick is €2,29 en te koop bij kruidvat 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten