Pagina's

vrijdag 1 mei 2015

Update- 4 weken geen school

Heey
 allemaal vandaag doe ik even een update van hoe het nu allemaal gaat , de laatste tijd zat ik een klein beetje in een dipje, ik weet niet hoezo want alles gaat verder prima maar soms dan kwam ik uit school en dan had ik zo een gevoel van 'ik heb het eventjes gehad'. Nu heb ik mei vakantie dus het zal wel weer snel weg gaan, even 4 weken vrij van school. Misschien  zul je nu wel denken 4 weken, heb jij 4 weken mei vakantie?
 
 Nee hoor na de mei vakantie moet ik 2 weken stage gaan lopen, daar heb ik echt heel veel zin in. Ik loop stage bij een jongerencentrum bij mij in de buurt, ik moet daar een project voor gezonde voeding gaan doen,nou dat word nog wat. Als ik veel nieuwe dingen geleerd heb op mijn stage kan ik er wel een artikel over maken, zo leert iedereen er van. Ik dacht dat een jongerencentrum allen maar een hangplek was voor jongeren maar de mensen die daar werken doen dus nog veel meer dan allen op woensdag middag drinken inschenken voor de mensen die er langs komen, Jessy degene waar ik stage bij loop zij dat er veel en veel meer achter zat, dus ik zal het zien. 
Verder ben ik de laatste tijd weer helemaal bezig met fotografie. Niet dat ik het zo goed kan maar ik vindt het wel heel interessant, ik maak al mijn foto's voor mijn blog gewoon met me telefoon daardoor is de kwaliteit niet altijd even best. Ik wil wel een goede camera maar alles is zo ongelofelijk duur en er zijn zo veel verschillende, ik moet me er nog even verder in verdiepen van welke in nu echt wil want fotografie was eigenlijk de reden dat ik mijn blog ben gestart.

Ik ga denk vaker zo een praat artikel doen op mijn blog, daardoor hou ik het ook wat meer persoonlijk en dat vindt ik wel leuk, anders ben je zo hetzelfde als de rest.Wat vinden jullie er van ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten