Pagina's

maandag 25 mei 2015

Beginnen met een youtube kanaal ?


De titel zeg eigenlijk alles al. Zal ik beginnen met een youtube kanaal.Ja of nee . Ik zit hier zo enorm over te twijfelen. Aan de ene kant wil ik het heel graag maar aan de andere kant durf ik het gewoon niet. Ik ben het meest bang voor hoe mensen in mijn omgeving zullen reageren of ze het leuk vinden of juist helemaal niet, ik weet wel je moet je niks van andere mensen aantrekken en doen wat je zelf leuk vind maar dat is niet altijd even makkelijk vindt ik. Dan is er nog een probleem, als ik een youtube kanaal begin wil ik dat niet zo als de Nederlandse youtubers maar meer als de Amerikaanse, daarvoor heb ik wel iemand nodig die mij filmt, dus mocht jij van filmen houden en dit willen doen kan je me mailen of een reactie hieronder plaatsen. Als ik hier leuke reactie's op krijg moet ik van mijzelf toch echt de stap gaan zetten en beginnen met een youtube kanaal.


Email: chiara-x@hotmail.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten