Pagina's

woensdag 29 juli 2015

Paardenstaart zonder hoofdpijn


lende koppijn. Gelukkig heb ik iets op gevonden namelijk deze stiekjes van de h&m, ik zag ze een hele tijd terug op youtube bij iemand en laatst had een vriendin van mij ze ineens, Hoofdpijn krijgen als je een strakke paardenstaart in hebt, ik heb hier echt heel vaak last van. Als ik een paardenstaart heb heb ik naar 10 minuten knalze zei dat ze ze bij de h&m had gekocht en dat ik er wel eentje mee mocht nemen om te kijken of het echt werkt. En jou hoor het werkt. Vandaag ben ik naar de h&m geweest en heb er snel een paar gehaald.

De stiekjes zijn van een plastic en lijken eigenlijk meer op een armband als op een stiekje. Je kan ze trouwens ook gewoon als armband dragen hoor. Het is moeilijk uit te leggen hoe ze er uit zien hopelijk kunnen jullie het een beetje zien op de foto, maar ik zou het beschrijven als een soort veer. 

Het belangrijkste is natuurlijk dat je er geen hoofdpijn van krijgt. Ik heb het stiekje de hele dag in gehad en na een paar uur kreeg ik wel een beetje last van hoofdpijn maar normaal heb ik dat al na 10 minuten zoals ik net al zei. Dus het werkt wel, nog niet de hele dag maar ik denk dat ik er ook nog wel een beetje aan moet wennen want voorheen droeg ik nooit een paardenstaart. Ze blijven ook goed zitten je paardenstaart zakt niet snel uit en je hoeft het stiekje niet super strak om je haar te doen, ook bij een knot werkt het prima gewoon het stiekje er 2x om heen doen en je knot zit super stevig. Het ziet er ook nog een grappig uit, ik heb al een paar mensen gehad die zeiden: wat heb jij nou in je haar,dat is leuk wat jij in je haar hebt of wat een grappig dingetje is dat. Altijd leuk om zulke dingen te horen als je iets nieuws probeert.

De stiekjes die ik heb zijn zwart en doorzichtig maar ze zijn er ook nog in anderen kleuren.
 Ze zijn te koop bij h&m en € 2.99 voor 5 stuks.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          






Geen opmerkingen:

Een reactie posten