Pagina's

maandag 20 juli 2015

Dingen die je kunt doen als je je verveeld deze vakantie

Zomer vakantie leuk, iedereen is lekker naar een ander land of naar een andere plek en jij zit je thuis helemaal dood te vervelen omdat je vriendinnen duizenden kilometers weg zijn, ik blijf dit jaar ook gewoon in Nederland maar wil me natuurlijk niet vervelend, daarom heb ik een paar tips waardoor je deze vakantie toch nog leuk wordt.
 
-Diy maken is echt super leuk om te doen, lekker creatief bezig zijn en vaak kost het ook nog veel tijd waardoor de dag zo om is.
 
-Lekkere recepten maken vindt ik ook altijd leuk om te doen .Bak een lekkere taart of een lekker drankje ga hiermee lekker in het zonnende zitten en genieten maar.
 
-Spreek met vriendinnen af die niet weg zijn .Al je vriendinnen gaan meestal niet tegelijkertijd op vakantie dus er is er meestal wel een waar je mee kan afspreken. Ga met je vriendinnen lekker naar het strand of zwembad. Je kan ook gezellig naar het terras of gaan picknicken, er zijn genoeg leuke dingen die je kan gaan doen.
 
-Deze hoort een beetje bij de vorige. Spreek met mensen af die je al heel lang niet hebt gezien, ik heb een goede vriendin in Belgiƫ maar die zie ik echt bijna nooit. De vakantie is dus prefect om weer is een keertje af te spreken.
 
-Zoek een vakantie baantje of vraag meer uren op het werk wat je al hebt. Zo kun je lekker veel geld verdienen en hoef je je ook niet te vervellen, en van dat geld kan je weer lekker een dagje gaan winkelen.
 
-Ga weer is een keer naar je opa en oma, ik doe dit echt veel te weinig en als ik er langs ga is het meestal maar een half uurtje, maar in de vakantie heb je alle tijd van de wereld dus kun je nu eindelijk is een keer langer blijven, hier maar je je opa en oma meestal ook heel blij mee.
 
-Mijn broertje(8 jaar) vraagt altijd of we iets samen kunnen gaan doen, meestal heb ik daar geen tijd voor of geen zin in, maar nu heb ik hier wel allen tijd voor.
 
-Heel veel mensen geven als tip. Stap in een bus waarvan je niet weet waar die naartoe gaat en ga dan de plaats verkennen waar je uitkomt. Ik ben hier niet zo van, ik weet liever gewoon waar ik ben en waar ik heen ga. Maar wat wel kan is dat je van te voren uitzoekt waar je heen gaat, zoek gewoon een plek op waar je nog nooit ben geweest en kijk op internet wat daar te doen is en hoe je er het best heen kan zo ben je toch niet helemaal verdwaald en zie je wel weer is iets anders.
 
-Dit is persoonlijk niet echt mijn ding maar er zijn mensen die het wel heel leuk vinden. Als je je verveeld kan je ook en nieuwe taal gaan leren, zoek gewoon een gratis cursus op op internet en na de vakantie spreek je vloeiend chinees haha.
 
-Als je veel van fotografie houd dan kun je deze vakantie mooie plekken gaan zoeken om te fotograferen pak je fiets en ga op zoek naar mooie plekken bij jou in de buurt .
 
- Hier ben ik groot fan van. WINKELEN, vindt ik een van de leukste dingen om te doen.
 
- Begin een blog, dit kost wel heel veel tijd maar als je je toch verveeld maakt dat niet zo veel uit. Ben je toch op vakantie geweest en heb je daar mooie foto's gemaakt raad ik je echt aan om die op je blog te zetten, ik en vast ook veel andere mensen vinden het leuk om foto's van andere plaatsen te zien.
 
-Probeer nieuwe make-up looks of nieuwe dingen die je met je haar kan doen.
 
- Verander je kamer en zoek al je spullen weer is uit, ook is je kleding kast uitzoeken geen slecht idee, alles wat je deze zomer niet gedragen hebt ga je volgend jaar vast en zeker ook niet dragen dus kan het weg, zo hou je weer meer ruimten over voor nieuwe kleding.
 
Dit zijn mijn tips om je niet te vervelen deze vakantie hopelijk hebben jullie er wat aan.
 
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten