Pagina's

zaterdag 11 juli 2015

Terugbliken op dit schooljaar

 
Yes eindelijk vakantie, gisteren was mijn laatste echte schooldag. Maandag moet ik nog wel mijn boeken inleveren, dinsdag ga ik op schoolreisje naar Amsterdam en vrijdag moet ik mijn rapport op halen maar daarna is dit schooljaar toch echt klaar. Mijn schooljaar was op het begin niet echt super, ik kwam in een nieuwe klas waar iedereen elkaar al kon, ik ben best onzeker dus meteen met iemand praten durfde ik niet, er was wel een ander meisje die ook nieuw was in die klas en daar werd ik toen vriendinnen mee, maar zij was een stuk minder onzeker dan ik en kwam al sneller bij de rest als ik, ze heeft mij toen ook compleet laten vallen en we hebben toen ook wel een beetje ruzie gekregen, later ben ik ook met de andere meiden uit de klas gaan praten en ben ik er nu ook goede vrienden mee, nu vindt ik het wel heel erg leuk in de klas en heb ik me draai wel een beetje gevonden gelukkig, mat dat meisje ga ik nu niet echt meer om we praten gewoon normaal tegen elkaar maar vriendinnen worden we denk niet meer. Ik weet wel dat de klas die ik nu heb volgend jaar bijna hetzelfde blijft.

Mijn punten waren dit jaar wel redelijk goed, ik heb wel wat problemen gehad met een aantal leraren vooral met een iemand, hopelijk krijg ik volgend jaar geen les meer van hem. Me engels was niet heel goed maar dat is het ook nooit geweest dus daar moet ik volgend schooljaar nog flink aan gaan werken maar verder was het wel prima.
 
Mensen die niet hier in de omgeving wonen  weten dit vast niet maar in onze school zijn nog drie andere scholen gekomen en dit is niet heel goed gelopen, het waren gewoon 3 hele verschillende scholen met hele verschillende mensen en dit boste soms nog wel is. Er zijn een paar gevechten geweest en een gevecht van onze school stond zelfs op dumpert.
 
Nou dit was denk wel zo een beetje mijn schooljaar in een hele korte samenvatting er zijn natuurlijk wel meer dingen gebeurt maar als ik dat er allemaal in moet zetten word het veel te lang. Hoe is jullie schooljaar geweest en hebben jullie een leuke klas?
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten