Pagina's

zaterdag 8 augustus 2015

Rexona deodorant sick

In de zomer kun je al snel naar zweet gaan ruiken of natte plekken krijgen, niet zo fijn maar bijna iedereen heeft er last van. Deodorant kan hier wel eens bij helpen maar dan moet je er wel een hebben die werkt daarom kocht ik deze deodorant stick in de hoop dat deze goed zou werken.
  
Ik kocht 3 sticks van het merk Rexona, ik zag ze staan bij de op is op shop  en dacht laat ik ze is proberen, en ze bevalen me goed, de drie varianten die ik heb zijn cotton/algodón, diamond en aloe vera, de geuren zijn fris maar niet heel sterk. De stick is meer een soort crème die een laagje op je huid legt, ook laat de stick geen witte strepen achter. Er zit ook geen alcohol in de stick dus kan je hem ook na het scheren op doen zonder dat het gaat prikken en irriteren.
 
Rexona zegt dat de stick 48 uur bescherming geeft, dat weet ik niet zeker want ik douche 's avonds dus was ik hem er dan af, maar wat ik wel weet is dat hij 16 uur beschermt, als ik deze deo stick op heb heb ik niet het gevoel dat ik naar zweet ruik en krijg ik ook geen natte plekken onder me oksels.
Dus of hij doet wat hij belooft weet ik niet maar in ieder geval wel voor een groot deel. Ik ben heel erg tevreden over deze sticks en zou ze zeker op nieuw kopen.
  
Rexona deodorant stick is te koop bij de op=op winkel en bij andere drogisterijen.
bij de op=op  heb ik er 3 voor 7.00 gekocht
Bij de drogisterijen is de prijs verschillend maar ligt ongeveer tussen de 3 en 4 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten