Pagina's

donderdag 2 juli 2015

My life in 20 questions tag

20 vragen over mij, nu weet ik zeker dat jullie me beter leren kennen en dat vind ik belangerijk, ik vindt het altijd leuk als bloggers hun lezers veel over hun zelf vetellen dus daarom wil ik dat graag ook doen.

1.Lievelingskleur
Roze, toen ik klein was vond ik de kleur roze al geweldig maar toen ik in groep 7/ 8 zat zei ik dat ik van  grijs hield want dat klonk meer volwassener vond ik. Nu ik weer wat ouder ben, ben ik er gewoon weer eerlijk over roze is mijn lievelings- kleur punt haha.

2.Favoriet getal
um ik heb niet echt een favoriet getal, maar als ik dan toch moet kiezen word het 11.
 
3.Droombaan
Blogger/youtuber lijkt me echt geweldig om dat als werk te doen alleen ben ik bang dat dat niet gaat lukken.

4.Waar zie je jezelf wonen in je eentje/op jezelf
Rotterdam,Amsterdam of in het buitenland. In ieder geval niet in zo een klein dorp als waar ik nu in woon, grote steden zijn meer iets voor mij denk, als het kan wil ik eigenlijk naar het buitenland. Ik weet nog niet waar maar ergens in Amerika lijkt me echt geweldig.

5 Favoriete manier van reizen
Auto. je kan overal naartoe waar je wilt je hoeft geen rekening te houden met tijden en als het regent is het een stuk droger dan de fiets.
 
6.Wat doe je graag in je vrije tijd
Ik ben dol op serie's kijken, bakken( niet koken ) vindt ik ook erg leuk, afspreken met vrienden,  en natuurlijk bloggen.
 
7.Favoriete kleding winkel
Moeilijk. In heel veel kledingwinkels (die bijvoorbeeld in Amsterdam staan) ben ik nog nooit geweest dus ik pak er weg gewoon een die we hier ook hebben. Dan word het denk vero moda en h&m

8 Van wie/ welke band zou jij graag een concert bijwonen
Geen, ik luister eigenlijk nooit naar een band
9.Favoriete thee
Verse muntthee maar als we dat niet in huis hebben kies ik vaak voor zoethout.

10.Verzamel je iets?
Normaal verzamel ik eigenlijk niks maar de laatste tijd verzamel ik washi tape, ik vind het leuk om zo veel mogelijk rolletjes te hebben en veel dingen er mee te versieren.

11. Ik kan niet slapen zonder
Dat het donker is. Zodra er licht in me kamer schijnt word ik wakker echt heel irritant ook kan ik niet slapen met geluid zoals een tikkende klok of met muziek.

12, Als je 1 miljoen euro helemaal voor jezelf kreeg, wat zou je er dan mee doen?
Naar de winkel gaan en een goede camera kopen, dan op wereld reis gaan en mooie foto's maken. Wat ik over houd geef ik aan een goed doelen voor dieren.

13.Favoriete make-up merk
Het meest koop ik make-up gewoon bij de kruitvat dus zal ik daarvan ook wel een merk kiezen en dat wordt Mabeline of Maxfaxtor ik vindt ze een beetje op elkaar lijken

 
14. Favoriete lekkernij
Dat is elk keer anders eigenlijk. In de zomer en lente zijn het ijsjes. In de winter zijn het koekjes. met de Sinterklaas zijn het chocolade pepernoten, waarom verkopen ze die dingen niet het hele jaar door, en soms heb ik ook ongelofelijk veel zin in een stukje chocolade.

15.Favoriete seizoen
Zomer. Maar ook wel een klein beetje winter omdat het dan kerst is.

16. Slaap je met de deur open of dicht?
um nou ik heb geen deur. Ik slaap op zolder dus bij mij loop je de trap op en stap je zo me kamer in.

17. Wanneer ben je begonnen met bloggen
Om precies te zijn op 12-12-13

18.heb je een abbonoment op (een ) tijdschrift(en)?
 Ik had een abonnement op de comso girl maar die is nu denk een half jaar al afgelopen. 

19.wat deed je afgelopen nacht op 00.00 uur
Slapen
 
20. favoriete parfum
Daisy van marc jacobs vindt ik echt een heerlijke geur, past ook helemaal bij dit seizoen.

Dit waren ze dan, allen 20 vragen. Mocht je meer vragen hebben kan je ze altijd hier beneden in de reacties achter laten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten