Pagina's

zaterdag 27 juni 2015

Shopping the body shop (mojito en Moringa)

Eindelijk komt er weer iets op me blog, zoals ik vorige keer al zei moest me moeder heel vaak op de computer voor der studie dus kon ik er helaas niet op, maar vandaag wel. Ik heb laats een bestelling gedaan op the body shop en vandaag laat ik jullie zien wat ik besteld heb, sommige dingen heb ik al gebruikt dus daar kan ik al iets mee over vertellen.

Als eerst een body butter met de geur Moringa, de geur is niet echt mijn ding ik vind hem niet vies maar ook niet heel lekker, maar de crème die er in zit is echt heel fijn, het is lekker romig en toch ook wel een beetje vettig, na dat je deze body butter opsmeer heb je wel een beetje een olie laag laagje op je huid maar dat vind ik juist wel fijn, hij verzorgt je huid goed de geur is ook erg sterk, zoals ik al zei de geur is niet echt mijn ding maar mijn moeder vindt hem wel heel erg lekker ruiken dus ieder z'n smaak. 200 ml voor €16.00
 
Van deze geur heb ik ook nog een cream body scrub. Deze heb ik nog niet gebruikt. Er zitten een soort van pitjes in die je huid scrubben, de geur is net zo sterk als bij de body butter.
 
Dan heb ik de microdermabrasion, dit is een soort face wash allen dan wat heftiger, deze heb ik ook nog niet gebruikt en ik weet niet of ik dat ook nog wel ga doen want er staat op dat het niet geschikt is voor een gevoelige huid en dat heb ik wel. Me moeder gebruikt hem wel en die vindt hem wel heel  fijn ze heeft hem zelfs voor een 2de keer besteld. De geur is wel heel lekker het ruikt een beetje naar sinaasappels. 75ml voor €19.00
 
In mijn winkelmandje deed ik ook een ionic clay mask. Deze heb ik ook nog niet uitgeprobeerd maar dat ga ik zeker snel doen, het is gewoon een klei masker, de geur is ook best lekker alleen kan ik niet echt omschrijven hoe het ruikt, verder droogt het masker echt heel cool op, het word helemaal mat wit zonder strepen . 100 ml voor €18.00
 
Dan heb ik nog een masker maar dan niet voor je gezicht maar voor je haar, het heet rainforest moisture hair butter fot fry hear, Deze heb ik ook nog niet gebruikt maar de geur ruikt in ieder geval al goed, Ik heb nog heel veel haar maskers staan die ik eerst op moet maken daarna is deze aan de beurt. Er zitten wel veel goede oliën in dus dat beloofd wel wat.
 
Nog een body butter maar dan met de geur coconut, deze kregen we er gratis bij, jammer genoeg vind ik de geur van kokos echt niet lekker daarom geef ik deze aan een vriendin.

 
Dan nu de reden waarom ik eigenlijk wilde bestellen, dat was omdat ze een nieuwe geur hadden namelijk mojito, echt heel veel bloggers hadden het al over deze geur dus ik moest hem ook hebben, en inderdaad de geur is heerlijk. Als eerst heb ik een body splash gekocht en het eerste wat me opviel is dat er helemaal geen sprey op zat ofzo alleen een gat, weet iemand waarom dit is want ik vindt het echt irritant ik giet het elke keer maar over in een ander flesje die wel een sprey heeft omdat het anders echt overal zit. 300 ml voor €17.00
 
Ik had ook nog een cadeau pakket bestelt niet omdat ik hem weg wil geven maar omdat allemaal verschillende mini's in zitten en een leuke cocktail beker en spons
 
Als eerst een mini body butter en deze crème lijkt echt op een boter,  laat niet echt een laagje achter maar wel een heerlijke geur, voed je huid prima. 50 ml

Dan zat in het pakket ook een shower gel deze heb ik nog niet gebruik. 250 ml
 
Ook zat er een body scrub in, deze heb ik ook nog niet gebruikt maar ziet er wel heel cool uit, de scrub die er in zit is een soort gel met kleine groene bolletjes er in . 50 ml
 
Dit pakket koste bij elkaar €21.00 euro en ik vindt het echt een perfecte geur voor in de zomer.
 
Dit was alles al weer ik zit er om te twijfelen om binnenkort weer te gaan bestellen maar dan zien jullie dat wel verschijnen
 
xxx 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten