Pagina's

vrijdag 19 juni 2015

Laptop was kapot

Eindelijk weer terug op een laptop. Ik had gewoon een paar dagen geen laptop, vorige week vrijdag kwam ik thuis van me werk en zei me moeder er is iets ergs gebeurt, ik heb je laptop laten vallen. Neeeee niet me laptop. Gelukkig had ze wel een nieuwe besteld, niet en maga goede maar gewoon een simpele het is er een van Asus. Op me nieuwe computer zit wel windows 8  dit vindt ik best irritant maar daar wen ik wel aan. Nou ja dit was dus de rede waarom er zo lang niks om me blog is gekomen de komende tijd zal ook niet elke dag iets online komen, me moeder is bezig met een studie en daardoor zit ze heel vaak op de laptop, ik ga proberen om er nog zo veel mogelijk op te zetten hopelijk lukt dat.
 
 Klaar over me laptop, de zomer is nu bezig en ik heb al leuke ideeën, is er nog iets wat julie graag willen lezen, iets over make-up of diy laat het maar weten in de reacties.


xxx
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten