Pagina's

zaterdag 6 juni 2015

Favorieten mei 2015

Heey vandaag heb ik voor jullie weer een Favorieten artikel van de maand mei.

Body splash 
Ik wilde al een lang een tijd een body splash van victoria secret maar vondt ze altijd best duur, laatst besloot er ik toch maar een te halen en daar heb ik echt geen spijt van. Hij ruikt echt heerlijk en ik ga zeker meer geuren van victoria secret halen.
Lipstick
Deze lippenstift van Rimmel draag ik de laatste tijd het meest. Niet omdat hij zo lang blijft zitten (maar 2 uurtjes ofzo) maar omdat ik de kleur zo leuk vindt. Het is een beetje een oud roze kleur niet te opvallend en ik vindt het echt super mooi, jammer dat hij niet lang blijft zitten anders zou hij helemaal geweldig zijn. Het is trouwens kleur 101 van de Kate moss collectie.
Sokken 
Misschien een beetje raar dat ik dit tussen mijn favoriete zet maar ik ben zo iemand die het leuk vindt om allemaal verschillende sokken te hebben met allemaal verschillende printjes, en ik weet zeker dat meer mensen dit hebben. Deze sokken komen van de Primarkt en ik vond ze zo schattig er staat ieoor op van winnie de pooh.
Creatief 
De laatste tijd ben ik helemaal geobsedeerd door washi tape. Ik wil het echt overal opplakken en probeer elke keer weer wat nieuws te verzinnen zodat ik het weer kan gebruiken zeker die met glitter vindt ik echt geweldig.
Shower gel 
Deze shower gel zag ik al vaak op instagram foto's staan maar ik wist nooit waar je ze kon halen, toen ging ik de reactie's lezen onder de instagram foto's en kwam er achter dat ze ze dus bij AH xl verkochten, jammer genoeg zit die niet bij ons in het dorp vandaag dat ik ze ook nog nooit had gezien, maar als we wat verder rijden hebben we er wel een, ik vond echt heel veel geuren lekker en heb er dan ook een aantal mee genomen, deze vond ik het lekkerst, het is eigenlijk een winter geur maar dat maakt me niet heel veel uit. Als ik er nog een keer kom neem ik zo i zo de geur lemon mee die vond ik ook heel lekker ruiken.
Serie 
De laatste tijd ben ik verslaaft aan lost. Eerst vondt ik de serie niet zo veel aan en was ik bij aflevering 8 gestopt met kijken, me vader keek hem ook en die vond hem wel heel leuk dus ben ik maar door gaan kijken, en inderdaad nu vindt ik heb echt heel leuk.

Dit waren weer mijn favoriete van de maand mei. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten