Pagina's

donderdag 26 februari 2015

What's in my school bag


Ik ga vandaag laten zien wat ik in mijn schooltas zit. Hierboven zie je mijn schooltas en deze komt van de primarkt. Mijn vorige schooltas was van de mango maar die ging kapot dus had ik een nieuwe nodig, toen vond ik deze en ik vond hem echt super leuk. Hij is donker grijs met aan alle bij de kanten een streep die lichtgrijs zijn met een soort slangenprent er in .In het midden hangt een slotje waar je verder niks mee kan maar die er gewoon voor de sier hangt.De handvatten zien er hetzelfde uit al de strepen aan de zijkant.
Het eerste wat in me tas zit zijn boeken want ja daarvoor is je schooltas. Vaak doe ik me boeken in me kluisje ander loop je de hele dag er mee rond te zeulen maar als ik iets moet leren neem ik ze mee naar huis.
Vaak heb ik ook een paar extra schiften in me tas en een snelhechter altijd handig als je iets moet opschrijven of moet bewaren.
 Rekenmachine liniaal agenda en etui ook deze dingen heb ik altijd bij,mijn agenda en etui komen trouwens van de Hema.
Dan de inhoud van mij etui, die is altijd een beetje rommelig vaak heb ik wat extra pennen mee want die raak ik super vaak kwijt ook zit er een potlood,schaar,gum,rol plakband en nog anderen dingen die ik soms nodig heb in.
En dan heb je altijd nog die onnodige dingen maar die toch wel handig kunnen zijn bij zoals handcrème deo en een borstel ook labello voor als ik droge lippen heb en kauwgom zodat ik een frissen adem heb. Mijn portemonnee heb ik ook altijd mee zodat als ik me eten of drinken ben vergeten ik op school wat kan halen, ik heb een aparte portemonnee voor school gekocht zodat ik niet al me geld elke dag mee hoef te nemen, en als laatste oortjes, wij mogen in de les wel is muziek luisteren en ook neem ik ze mee voor op de fiets anders is het zo saai.'
naar school neem ik ook altijd nog brood een tussendoortje en een flesje water mee.
Dit is alles wat in mijn schooltas zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten