Pagina's

zaterdag 14 februari 2015

Forever alone day


Vandaag is het Valentijnsdag de dag waarop je je (als je geen valentijn heb) nog extra forever alone voelt.Overal zijn leuke stelletjes en vandaag valt dat ineens meer op als al die andere dagen super vervend, maar aan al het negatieve zit iets positiefs zoals dat je nu een excuus  hebt om de hele dag films te kijken en chocolade eten. Vandaag besloot ik maar om koekjes te bakken, wel in hartjes vorm om toch nog een beetje in het thema allen eet ik ze niet met een vriendje maar met mijn geliefde valentijn sensi (mijn hond haha ). Vanavond moet ik werken dus de hele dag thuis zitten om te wachten op een bos bloemen zit er helaas niet in. 



Of je nu wel of geen valentijn hebt ik wens jullie allemaal een hele leuke dag en nog wat DE VAKANTIE IS BEGONNEN dus nog een rede om toch blij te zijn :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten