Pagina's

vrijdag 20 februari 2015

Avond routine

Vandaag laat ik jullie mijn avond routine zien Vanaf het moment dat ik thuis kom tot het moment dat ik ga slapen.

Het is 7 uur en ik kom thuis van me werk ik werk bij een friettent voor de mensen die het nog niet wisten. Meestal als ik thuis komt gaat me moeder eten maken of staat het al klaar soms hebben ze al gegeten dan moet ik het allen nog even warm maken. Na het eten laat ik mijn hond uit en daarna ga ik douchen.

Ik was mijn haar met de shampoo en condicener van tony&guy en was mezelf met de shower gel van Rituals deze ruikt trouwens echt heerlijk. Vervolgens was ik mijn gezicht ik begin met een scrub van garnier dit doe ik op een gezichtsborstel en daarmee maak ik kleine rondjes over mijn gezicht zodat de make-up van die dag er goed af gaat, daarna  gebruik in de reiniging melk van Nivea deze breng ik gewoon aan met me handen en spoel ik daarna van me gezicht af. Nu is het tijd om tanden te poetsen ik doe dit trouwens ook gewoon in de douche allen mijn mond spoel ik als ik uit de douche ben. Nu ik klaar ben met douche trek ik comfortabele kleding aan of gewoon mijn pyjama . vervolgens kam ik mijn haar en doe een nachtcrème op.

Nu gtst time, ik volg deze serie al zo lang dat ik me kan herinneren. Wat ik hierna doe is eigenlijk altijd verschillend de ene keer maak ik huiswerk de andere keer kijk ik een serie of youtube filmpjes vaak zit ik ook gewoon op internet me twitter en facebook of natuurlijk mijn blog  te kijken . Meestal ga k wel op tijd naar bed ik ben echt een slaapkop. als k nog wat gegeten of gedronken heb poets ik mijn tanden opnieuw daarna pak ik mijn kleding voor de volgende dag en pak ik mijn tas in, vervolgens kruip ik mijn bedje in en zit dan vaak nog even op me telefoon ik denk dat iedereen dat wel doet en dan is het echt tijd om te gaan slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten