Pagina's

zondag 15 februari 2015

Pas de deux (The lion king )

De carnaval is alweer begonnen niet overal in Nederland maar wel in Brabant dan. Dit jaar had ik met net als vorig jaar ingeschreven voor de pas de deux dat is een wedstrijd bij ons op de manege. Het is de bedoeling dat je met z'n tweeën rijd en dan naast elkaar of tegenover elkaar rijd.Je word beoordeeld op hoe je rijd en hoe je gekleed bent. Elk jaar doe ik echt me best om te winnen ze zeggen altijd je doet toch mee voor de gezelligheid, dat is ook wel zo maar ik kan echt niet tegen me verlies slechte eigenschap ik weet het haha maar wat doe je er aan. Gelukkig was ik vorig jaar eerste met rijden en met kleding volgens mij heb ik daar toen ook wat over geschreven op mijn blog. Zoals ik al zei deed ik dit jaar weer mee met de zelfde persoon als vorig jaar brenda we zijn echt een goed team al zeg ik het zelf al ging het dit jaar niet helemaal goed onze paarden schrokken ergens van maar gelukkig zijn we er wel op blijven zitten, hierdoor waren we wel op de 3de plaats maar daar was ik wel te vrede mee. 
Zoals je ziet waren we verkleed al leeuwen. We hadden nog meer dingen om de paarden te versieren maar helaas mocht dat niet omdat ze bang waren dat de paarden er van zouden schrikken maar zonder dat hebben we toch een hele goed plaats gekregen namelijk 1ste, Ik was zo blij toen ik onze naam hoorden op de eerste plaats. Ow onze naam was trouwens the lion king vandaar de leeuwen pakken. 
Na de prijsuitrijking was  er nog een after party dat was ook echt heel gezellig het was zoizo echt een hele leuke en gezellige dag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten