Pagina's

woensdag 4 maart 2015

Favorieten februari 2015



Vandaag laat ik mijn favorieten van de maand januari zien. 
Favoriete sieraad 
Ik had dit armbandje voor de kerst gekregen allen toen ik hem uitpakte wat hij kapot. Ik heb hem terug gebracht naar de winkel (lucardi). Hij moest op nieuw besteld worden dus we konden hem pas later ophalen. Elke keer als ik in de stad was had ik de bon niet bij of was ik hem gewoon helmaal vergeten op te halen maar nu heb ik hem eindelijk. Het is een zilver armbandje en het lijkt of er allemaal kleine bolletjes tegen elkaar zijn geplakt ik hoop dat jullie het op de foto goed kunnen zien. Verder heeft hij gewoon een normalen sluiting. Dit is echt zo een armbandje wat overal bij past en daar hou ik van heel simpel maar toch mooi.
Favorieten serie 
Danni lowinski is een serie die elke woensdag avond om half 9 op SBS6 word uitgezonden. Ik vindt het echt een hele leuke serie het gaat over Danni en zij is advocate die werkt voor 1 euro per minute. Ze krijgt soms de meest rare zaken en zet echt alles op alles om die te winnen. Daardoor is ze niet altijd even netjes en doet ze niet alles zo binnen de lijntjes en dat is juist zo leuk.
   Favoriete kledingstuk 
Deze trui van de primarkt heb ik deze maand echt super veel gedragen. Elke dag met de carnaval had ik hem aan dat heeft eigenlijk iedereen. Natuurlijk kan je hem ook gewoon aan als het geen carnaval is en dat heb ik dan ook gewoon gedaan. Ze zeggen dat horizontale strepen je dikker maken dat vind ik wel een beetje jammer maar ik vindt hem zo leuk dus trek hem gewoon aan haha.
Favoriete make-up
Laatst heb ik dit palet van MUA gekocht bij Kruitvat. Eigenlijk draag ik nooit oogschaduw maar het leek me wel een leuk op te proberen ik draag vooral de wat lichte roze kleuren die vindt ik echt heel mooi dan andere kleuren vindt ik ook wel mooi maar zijn voor mij iets te opvallend of te geel ik zal ze echt wel een keer op doen maar niet zo snel naar school of zo iets. Ook is het palet heel erg betaalbaar volgens mij is hij maar 6 euro en het pigment is ook prima.
Favorieten drinken 
Ik noem het kaneel drinken maar eigenlijk heet het Sahlep volgens mij is het turks maar dat weet ik nu niet 100 procent zeker.Als je van kaneel houd is dit echt een aanrader.
-Je doet een halve mok met melk 2 minuten in de magnetron
-Daarna doe je er een eetlepel Sahlep in 
-Vul de rest van de mok met kokend water 
-Doe er wat kaneel poeder bij
-Roer dit goed door 
-Strooi nog wat kaneel poeder er over 
En opdrinken maar 


Dit waren al mijn favorieten van de afgelopen maand

Geen opmerkingen:

Een reactie posten