Pagina's

vrijdag 18 april 2014

Scholl Velvet Smooth Elektronische Voetvijl

Laatst heb ik de Scholl Velvet Smooth Elektronische Voetvijl gekocht, nou eigenlijk heeft me moeder hem gekocht maar ik heb hem wel getest. tot zondag is de voetvijl in de aanbieding bij de Etos dus het leek me wel leuk om er nu wat over te schrijven. Het is een elektronische voetvijl zoals de naam ook al zegt. Hij zou moeiteloos de eelt van je voeten moeten halen en je voeten zijdenzacht laten voelen.
Hij werk heel makkelijk het enigste wat je hoeft te doen is hem aan te zetten en dan over het eelt van je voet gaan. er moet een zwart rolletje in aan de bovenkant. Het rolletje voelt een beetje aan als schuurpapier ,door het  schuurpapier schuurt hij alle eelt van je voeten af .Het tintelt wel een beetje onder je voet maar kietelen doet het niet echt.
De Scholl Velvet Smooth Elektronische Voetvijl  is handig en snel, je hoeft veel minder moeite te doen als bij een vijl die je gewoon met de hand moet doen , en zoals ze zeggen maakt hij je voeten ook goed zacht. Er zijn ook een paar nadelen. Je voeten worden er wel een beetje droog van maar met een crème is dat zo opgelost , Al het eelt kom in een soort stof van je voet en dat stof valt op de grond dus het is wel verstandig om dit buiten  of boven papier te doen , het apparaat is niet heel goedkoop en de rolletjes moet je ook om de zoveel tijd verwisselen. Ik weet  hoe die werkt als je voeten nat zijn dat heb ik nog niet geprobeerd maar op droge voeten vindt ik hem prima werken.


Zoals ik al zij is hij nu in de aanbieding bij Etos hij is daar nu 10 euro goedkoper. normaal kost hij  €40 en de rollertjes zijn €15 per stuk. Je kan hem kopen bij Kruitvat, Etos en via internet.


xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten