Pagina's

maandag 14 april 2014

dagje rotterdam (primarkt)

Gisteren ben ik met een vriendin naar Rotterdam gegaan. We zouden eerst vroeg vertrekken maar dat liep allemaal een beetje uit dus waren we er pas om half 3. best balen want we hadden zo weinig tijd dat we allen maar naar de primarkt konden en toen ik er achter kwam dat we bij de oude primarkt waren en ik eigelijk naar de nieuwe wou was ik niet echt blij , maar ja ik heb toch wat leuke dingen gevonden die ik graag aan jullie wil laten zien. Ik zou niet vaak primarkt  dingen laten zien ik kom er namelijk niet zo vaak 2x per jaar ongeveer. De dichtstbijzijnd primarkt is in rotterdam en het is vanaf mij huis een uur rijden. Ik vindt het trouwens echt super leuk om naar rotterdam te gaan je hebt daar allemaal winkels die we hier niet hebben. Ik heb het bonnentje al weg gegooit (niet erg slim) dus ik doe de prijs die ik denk dat het is, de prijs klopt dus niet precies maar wel ongeveer.


Als eerst heb ik gewoon een simpele roze trui met een V hals. Ik had me voorgenomen om geen truien meer te kopen omdat het bijna zomer is maar ik vond deze wel een heel schatig kleurtje hebben en hij was ook niet heel duur.  €6

Het tweede is een shirt van coca cola ik had dit shirt een keer bij iemand gezien toen ik door de supermarkt liep en toen vond ik hem al leuk. heel toevallig zag ik hem ook bij de primarkt. Het is een lekker los shirt. Hij zit wel een beetje hoog bij me nek ,normaal heb ik wat lagere shirtjes maar deze kon ik echt niet laten hangen. €9


 Dit zijn gewoon 5 zwarte panty's altijd handig. €3

 
Ook heb ik een lichte broek gekocht. Al mijn lichte broeken zitten naar een tijdje onder de vlekken. In de zomer draag ik bijna elke dag een lichte broek dus ik had er wel weer een nodig  €15


Van zulke spijker bloesjes zie je de laatste tijd best veel dus ik dacht laat ik hem is passen. Ik vond hem wel leuk  maar ik weet niet echt of ik hem open of dicht moet dragen, wat is leuker ?

als allerlaatste heb ik nog een T-shirt. Hij is donker blauw en er staan bloementjes op hij heeft een wit kraagje en  aan het uiteinde van de mouwen zit een wit randje. Of ik dit aan ga doen weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik vindt hem zelf echt super leuk maar ik heb nog nooit iemand in mijn buurt zien lopen met een shirt met zo een kraagje er aan. Ik ben niet zo iemand die zich heel anders kleed dan de rest meestal kleed ik me gewoon een beetje normaal. €8


Toen we klaar waren met winkelen zijn we nog bij de burger king gaan eten en daarna zijn we naar huis gegaan.

Kleding advies is trouwens altijd welkom.

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten