Pagina's

zondag 13 april 2014

Raaiberg- dj Biggi en Lil kleine

Gisteren ben ik metr een paar vriendinnen naar een feest in de raaiberg gegaan. Dj Biggi en Lil kleine kwamen daar optereden. Ik heb voor jullie een paar foto's gemaakt maar ze zijn niet heel duidelijk. Het was namelijk te donker en het was heel druk. Ik ben best klein dus kon haast niks zien maar ja als ik naar voren liep zag ik het wel beter maar daar was het zo veschrikkelijk warm dat ik het daar niet lang vol hied. Er was ook een dansvloer met allemaal lichtjes was echt super leuk gedaan. op het einde plakte me schoenen helemaal aan de vloer vast door als de drank die op de grond lag. Ook werden er gratis ijsjes uit gedeeld. het was echt een super leuke avond. Toen ik thuis kwam was ik dood moe en ben ik meteen gaan slapen.


 

houden jullie van feesten en naar wat voor feesten gaan jullie?
xxx

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten