Pagina's

vrijdag 20 maart 2015

Vision board 2015

Heeey
Zo als jullie misschien wel weten heb ik vorig jaar een vision board gemaakt en het leek me leuk om dat dit jaar weer te doen. Een visum bord is een bord met allemaal plaatsjes met dingen die je wilt doen en wilt bereiken. Je kan je plaatjes uit een tijdschrift halen of plaatjes opzoeken op internet en dan vervolgens afdrukken, dat laatste heb ik gedaan. Ik heb een paar dagen gezocht naar leuke plaatjes op verschilde site´s en ben daarna naar de kruitvat gegaan om ze af te drukken.Zorg ook dat wat wat knutselspullen in huis hebt op het bord te versieren en dan kun je aan de slag.
hier nog even op een rijtje wat je allemaal nodig hebt
- een bord, die van mij is gewoon een canvas doek bord van de action maar je kan ook makkelijk iets anders gebruiken.
-plaatsjes uit een tijdschrift of van internet
-schaar
-lijm of dubbelzijdig plakband
-stanleymes
-stift
-knutselspullen zoals stikkers, lintjes, glitters .

Begin met allen plaatjes neer te leggen en kijk wat het beste past, plak ze nog niet vast anders kan je niet meer veranderen. Daarna knip je de plaatjes je kan de randjes anders knippen of het plaatje helemaal uitknippen zorg wel dat het allemaal nog mooi past. als je alles heb geknipt zo als je het wilt dan kun je ze gaan op plakken.

Nu draai je je bord om en pakt een stanleymes . Snij allen uitstekende stukken er af, je kan het ook knippen maar met snijden krijg je een mooie strakke lijn en dat ik met knippen wel lastig.

Allen nog versieren en je bent klaar.
Dit is mijn vision board van vorig jaar, daar heb ik ook iets over geschreven dit kun je hier vinden.
En dan die van dit jaar. Ik zal even uitleggen wat het allemaal betekend.
-Links in de hoek spreek denk wel voor zich, Ik wil heel graag naar disneyland ik ben er al een keer geweest maar zou graag nog een keer willen gaan.
-De plaatsjes met kapsels gaan er over dat ik meer leuke dingen met me haar wil doen.
-Het plaatje met de laptop staat voor mijn blog daar wil ik natuurlijk dit jaar mee door gaan en ook meer dingen over te weten komen.
-Dan staan er ook een aantal plaatjes met een camera dat is omdat ik fotografie echt heel leuk vindt en daar ook beter in wil worden.Ik zit nog steeds te twijfelen aan wat voor camera ik wil.Tips altijd welkom.
-Rechts benden in de hoek staat een plaatje van een meisje met een hond. Dit staat voor meer kunstjes leren aan mijn hond.
-Wake me up when school is over. Beter me best doen op school en betere punten halen dat moet ik dit jaar echt wel gaan doen.
-De plaatjes met kleding staan voor kleren combineren en leuke kleding kopen.
-Ik ben al een paar keer gaan hardlopen en dat wil ik dit jaar zeker meer gaan doen.
-Gezond eten vindt ik ook belangrijk en gelukkig is het al weer over een paar maandjes zomer en heb je weer heerlijk fruit in de winkels liggen.
-Dit jaar wil ik zo graag op vakantie, ik ben al een paar jaar niet geweest en hoop echt dat we dit jaar gaan, het plaatje van het vliegtuig en van de meisjes met de surfplak staan hiervoor.
-Skydive is echt een grote droom van me
-Ook moet ik echt leniger worden ik ben echt een stijven hark.
- Wie kan skateboard en wil het mij leren. 
-Het laatste plaatje is allemaal make-up en die stond er vorig jaar ook op. Ik ben over dit onderwerp wel meer te weten gekomen en hoop dat ik er nog veel meer over te weten kom.

Van mijn visum bord van vorig jaar zijn best wel wat dingen uitgekomen, ik hoop dat er dit jaar veel dingen uitkomen.
Gaan of hebben jullie al een vision board  gemaakt? 
stuur dan een foto naar mij op twitter (chiaraa_x) het lijkt me leuk om jullie creaties te zien.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten