Pagina's

zaterdag 3 mei 2014

H&m bikini









Beschrijving: C:\Users\Sylvia\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20140502_190943.jpg
 De zomer komt er weer aan en dat betekend zwemmennn. Maar voor zwemmen heb je natuurlijk wel een bikini nodig. Meestal koop ik mijn bikini bij de h&m en dat deed ik dit jaar weer.


 Beschrijving: C:\Users\Sylvia\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20140502_190943-1-1.jpg
 Het topje is wit.Er zitten allemaal kleine gaatjes in die samen allenmaal verguurtjes vormen. In het midden zit een grote strik. Er zitten strikbandje bij voor in je nek. Van achter moet je hem ook vastmaken met een knoop of strik. 


Beschrijving: C:\Users\Sylvia\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20140502_190943-1-2.jpg
het broekje is ook wit en  heeft ook van die kleine gaatjes hetzelfde als bij het topje. de zijkanten is het ook vast gemaakt met strikjes.


Beschrijving: C:\Users\Sylvia\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\20140502_191019.jpg
Hier heb ik nog effe van foto dichtbij de figuurtjes gezet ik weet niet echt of dit een naam heeft ik zat eerst te denken aan kant maar dat ziet er toch iets anders uit.


Ik kan niet wachten tot ik weer lekker met me bikini op het strand kan gaan liggen en lekker kan gaan zwemmen. Ik wil er misschien nog een bikini bij dan kan ik een beetje afwisselen. Ik vindt hem echt super leuk en als je een beetje bruin bent vindt ik wit daar wel mooi bij staan.


xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten