Pagina's

dinsdag 13 mei 2014

shopping mei vakantie

heey

De mei vakantie is alweer een dag voorbij jammer genoeg. Ik heb een hele leuke vakantie gehad allen verpeste de regen het de laatste week een beetje, in deze vakantie ben ik ook een paar keer gaan winkelen, het is niet super veel maar ja het leek me toch leuk op het te laten zien.
 
 
Als eerst heb ik een shortje van de h&m hij is zwart en is opgerold aan de onderkant veder is hij gemaakt van een hele rekbare stof,ook is hij High waist. € 14.95
 
Als volgende heb ik nog een shortje van de h&m. Deze is lichtblauw een lekker zomers kleurtje haha. Aan de onderkant lijkt hij afgeknipt. deze is ook high waist.€ 9.95
 
 Over deze bikini had ik al wat geschreven dus daar ga ik niks meer over vertellen. Ik wou hem hier toch nog effe bij zetten omdat ik deze ook in de mei vakantie heb gekocht. Deze komt ook van de h&m . €10 in totaal
Dit hmpje komt van de only. hij is roze al lijkt hij op de foto meer rood. van onder is hij paplum allen niet zo als bij normalen paplum tops, bij deze begint het lager. Het jammere er aan is dat hij heel breed valt in de winkel  heb ik hem niet gepast dus daar kwam ik thuis pas achter. Ik vind hem nog steeds wel leuk maar er moet wel iet over dat wat meer vorm geeft.€ 10
Dit rokje is van de forever 21. Hij is zwart en heeft aan de zijkant zakjes. eigelijk draag ik nooit rokjes dus ik zat ook heel erg te twijfelen. maar toch heb ik hem genomen.  € 7.75 
 Het laatste kledingstuk een een simpel shirtje van de forever 21. Hij heeft een mint kleur en V hals en opgerolde mouwe. € 4,75
 
 Veder heb ik ook nog wat make-up dingentjes gekocht. Dit is mijn eerste wenkbrauw potlood. Ik moet er nog effe mee oefenen maar ik vind het er wel mooier uitzien, het is meteen een heel ander gezicht. deze is van de hema, ik heb kleur 10.€ 1.75
 
 Ook heb ik de cc cream van essence gekocht. Hij dekt wel goed maar hij maakt me een beetje oranje soms, ook heb ik het gevoel dat ik er puisjes van krijg ik weet niet 100% zeker of het van deze cc cream komt want ik heb ook nog andere dingen geprobeert. € 4.00 (deze prijs weet ik niet zeker)
En als aller laatste heb ik nog een lippenstift van essence gehaald. Deze kleur is niet heel opvallend bijna het zelfde als mij eigen lipkleur allen dan wat rozer. Hij blijft niet mega lang zitten (een maaltijd overleeft hij niet ) maar veder is hij wel prima. Ik heb kleur 13 love me. €2,29
 
hebben jullie een leuke meivakantie gehad?
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten