Pagina's

vrijdag 7 februari 2014

Etos hydraterende dagcrame

Heey


Heb je een droge huid dan kan deze crème misschien wel bij je werken. Ik heb namelijk ook een hele droge huid en kan er niet zomaar iets op smeren. Sommige crèmes maken me huid juist droger maar deze niet. Naar super lange de zelfde crème gebruikt te hebben ben ik toch is een keer overgestapt naar een andere. Niet omdat die van mij niet meer goed was maar gewoon omdat ik wat anders wou proberen.


 


Ik heb het over de Etos hydraterende dagcréme voor een gevoelige huid. Ik had de nacht créme en die beviel me goed .De dagcréme werkt ook prima en is helemaal niet zo duur. Ik vind het wel een aanrader maar ik weet natuurlijk niet hoe een andere huid op deze créme reageert.

Het is gewoon een simpel doorzichtig potje met een wit dekseltje .

De créme is wit en lekker dik.Er zit 50 ml créme in het potje.


Aan de linkerkant van het doosje staat de uitleg en hoe je de créme moet goebruiken.

 Aan de rechterkant van het doosje staan de ingrediénten en hoeveel er in het potje zit.
 

Dit is de crëme die ik hiervoor gebruikten de nivea dagcréme hier ben ik nog steeds super te vreden over.Hij is wel wat duurder dan die van Etos. Deze was volgens mij 8 euro maar dat weet ik niet zeker.
 
 
 
 
De Etos dagcréme kost 3.50
 
 
 
xxx
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten