Pagina's

maandag 10 februari 2014

armbandjes met een betekenis

Heey

De sale is al bijna overal weg. Maar gelukkig hadden ze bij de lucardi nog wat dingen in de sale dus daar heb ik nog fijn van kunnen proviteren.
 Het gaat om deze armbandjes. Ik wou nog een armbandje die je elke dag kan dragen en die overal bij past en die heb ik nu dus gevonden. Ik vind ze echt super leuk. Eerst had ik die met de hartjes gekocht maar toen ben ik terug naar de stad gegaan om die andere te halen.

niet allen de armbandjes zijn super leuk. Ik vind het ook leuk dat op allenbij de kaartjes een tekste staat.Op dit kaartje staat :keep life positive,loving and peaceful.
Op deze staat:say good words, thing good thoughts,do good deeds. Het zijn denk een soort spreuken.Het armbandje staat voor iets dus niet zomaar een armbandje. Het is een armbandje met een betekenis. 


Het bandje is een soort zwart touwte. Deze kan je verstellen op maat.


 
De armbandjes waren eerst 5 euro per stuk maar ze waren afgeprijst naar 1.25 per stuk.
 
 
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten