Pagina's

vrijdag 31 januari 2014

nieuwe BK schoenen

Heey
 
Ik heb gisteren nieuwe schoenen gehaald bij sports world dat is een sportwinkel bij ons in de beurt. Ik kom er eigelijk niet zo vaak maar me vader komt er wel eens en hij zij dat er sale was dus toen ben ik er effe gaan kijken. Toen ik binnen kwam zag ik meteen deze schoenen en ik vond ze echt super leuk.
Ze zijn van het merk BK eerlijk gezegt kon ik het merk niet.De kleur is wit met roze. Ik vind roze echt een super leuke kleur .Maar ik ben wel blij dat het maar een klein beetje roze is want ik hou niet zo van hele drukke schoenen met allemaal verschillende kleurtjes er op.
 
 
Dit zijn de zijkanten. Die zijn gewoon wit met een soort flapje.Op de zool zit een roze streep.
 

Op de zool aan de achterkant staat het merk in het roze en op het flapje (ik weet nie goed hoe ik het moet noemen)  staat met zwarte letters  british knights.
De binnenkant van de schoen is roze. Hier staat bk british knights in. mijn schoenmaat staat er ook in en dat is maat 5 in nederland is dat maat 37. Er zaten ook nog roze veters ik denk dat die gewoon zijn om om te wisselen.
 

Op deze foto heb ik ze aan je ziet een klein beetje roze aan de bovenkant.
deze schoenen waren 30 euro ik weet niet of dit de sale prijs was op de normalen prijs.
Nu nog maar kijken hoelang ik ze nog zo mooi wit kan houden.
 
 
xxx
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten