Pagina's

donderdag 1 januari 2015

Happy new year


2015 is begonnen. Hoe was jullie oud en nieuw, waar hebben jullie het gevierd? 

Gisteren ben ik eert naar de stad geweest en daarna ben ik naar me vader gegaan om daar al een beetje oud en nieuw te vieren 's avonds ben ik weer terug naar me moeder gegaan daar hebben we ons klaar gemaakt voor de rest van de avond. We waren veel later klaar dan verwacht half 10 pas we wilden eigenlijk nog langs andere mensen gaan maar dat redde we niet meer. Om 10 uur zaten we in de auto om naar Rotterdam te gaan nar het grootste vuurwerk van Nederland te zien. 





Het voorwerk duurde ongeveer maar 10 minuten maar was echt super mooi. Toen het klaar was wilde iedereen natuurlijk weer weg waardoor het helemaal vast stond een paar mensen zijn toen het verkeer gaan regelen. we zouden eigenlijk nog even naar de stad gaan maar we waren moe dus zijn we maar naar huis gegaan. 

hopelijk hebben jullie een leuk oud en nieuw gehad.
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten