Pagina's

zondag 11 januari 2015

Guess girl

Voor de kerst kreeg ik een pakket met de geur Guess girl. In het pakket zat een shower cream, body cream en natuurlijk het parfum. 

Als aller eerst ziet het er super leuk uit roze is mijn lievelings kleur dus deze parfum kon niet missen. De dop is een roos die aan de buitenkant van plastic is en aan de binnenkant van gaas ook zit er een zwart lintje om. 

De shower en body crame zien er bijna hetzelfde uit ze hebben allen een andere kleur dop. De zwarte letters er op vindt ik er op de een af andere manier wel stoer uitzien en niet meer zo super meisje meisje achting als je begrijpt wat ik bedoel .
De geur natuurlijk het aller belangrijkste en zoals je misschien al wel een het flesje kon zien is het een bloemige geur. Heel goed ik geuren beschrijven ben ik niet maar het is een lekkere lichte frisse geur echt iets voor iedere dag ook is hij lekker zoet maar niet mierzoet om eerlijk te zijn vindt ik het meer een zomer als wintergeur. hieronder staat een lijstje met allen noten die er in zitten.

Topnoten : frambozennectar, maloen, bergamot
Hartnoten : braziliaanse paradijsorchidee , acaciabloem, lelie
Basisnoten : australische sandelhout, Madagascar- vanille 

De body cream ruikt bijna hetzelfde allen vind ik deze zoeter ruiken hij maakt je huid lekker zacht. Doordat dit een kleine verpakking is gebruik ik hem niet voor me hele lichaam maar meer als handcream. 

De shower cream vind ik nog sterker ruiken als het parfum hij ruikt ook wat zwaarder.

Doordat ik hem met de kerst gekregen heb weet ik niet de prijs wat de (kerstman) er voor betaald heeft. 

parfum                30 ml € 33,00
parfum                50 ml € 43,00
parfum                100 ml € 53,00
Body lotion         200 ml  € 17,50
Showergel           200 ml  € 17,50

verkrijgbaar bij onder andere Douglas en Ici paris XL.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten