Pagina's

zaterdag 6 september 2014

Verjaardag met vriendinnen

Heey...

in mijn vorige bericht vertelde ik dat ik jarig ben geweest en dat ik misschien nog iets ging doen met vriendinnen, nou dat heb ik gisteren gedaan. Gisteren avond ben ik gaan barbecueën met een paar vriendinnen. Ik had dit jaar nog niet een keer gebarbecued en de zomer is al bijna voor bij dus dat moest ik echt nog doen. Woensdag hadden ik en me vader al het vlees al gehaald zodat we gisteren allen nog maar alles klaar moesten zetten. Ik was pas half vijf uit van school dus het was wel allemaal haastte maar het was het waard. Het wasecht super gezellig en vooral ook lekker. Ook heb ik leuke cadeautjes gekregen. Ik heb het boek Happy life gekregen en nog wat leuke kleinigheidjes. Nadat we ons vol hadden gegeten aan stokbrood en vlees begonnen we aan de marshmallows. De rest van de avond hebben we gewoon gekletst. Ik zit niet meer bij hun in de klas dus bijpraten was wel weer nodig.  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten