Pagina's

zaterdag 13 september 2014

Opberg bakje voor make-up

Ik zag dit laatst bij een andere blogger en toen dacht ik dit is handig. Het is een opberg bak van wc rollen. Na een paar weken wc rollen te hebben bespaart kon ik dan eindelijk aan de slag. 

Wat heb je nodig:
-Wc rollen 
- Een bak of doos
-nietmachine
- Schaar
Ik kan niet zeggen hoeveel wc rollen je nodig hebt dat ligt er aan hoe groot je doos is. Begin met je wc rollen door midden te knippen. Ik heb eerst opgemeten hoe lang hij was en daarna de helft daar van gepakt zo zijn ze precies allemaal even lang. Als je alles geknipt hebt ga je ze er allemaal in zetten en kijken of alles past. De wc rollen buigen een beetje mee dus passen bijna in elke doos. 

Dan niet je alles aan elkaar vast zorg dat echt elke wc rol aan een andere vast zit. Dit doe je door je nietmachine tussen 2 wc rollen te doen en vast te nieten. Als je daar mee klaar ben kan je hem gaan vullen met wat je wilt ik doe het met make-up maar je kan het ook net zo goed vullen met iets anders zoals pennen of potloden. 

Nu is hij klaar. Je hebt het zo gedaan en is ook nog heel makkelijk. nu kan je gewoon alles makkelijk pakken omdat alles nu netjes gesorteerd is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten