Pagina's

zondag 17 augustus 2014

Winter schoenen

Gisteren ben ik naar Rotterdam geweest. We zijn eerst naar de markt en daarna naar het centrum . Op de markt hebben we allen maar groenten en fruit gekocht en voor het avond eten Turkse pizza. Naar de mark hadden we nog wat tijd over om naar het centrum van Rotterdam te gaan. Mijn neef was ook mee en ja die houd niet zo van winkelen dus veel kleding winkels ben ik niet ingegaan. Ik heb wel 2 paar schoenen gekocht die had ik echt nodig mijn oude vielen zowat uit elkaar. Voor nood had ik maar een paar goedkopen zwarte gekocht maar ik ben bang dat die het ook niet lang volhouden .Maar nu heb ik weer 2 paar goede schoenen voor de winter. 

 

Als eerst All stars deze kocht ik bij de winkel Pro 0031. Ze zijn donker grijs maar eigenlijk wilde ik zwarte All stars maar deze waren afgeprijsd van 100 euro naar 40 en de zwarte niet. Ze zijn van leer en hebben een rits aan de buitenkant best handig dan hoef je niet heel je veters los te helen om ze uit en aan te doen . Aan de binnenkant zit panterprint stof dat vind ik niet zo heel mooi maar dat zie je toch niet als je ze aan hebt. 


En dan als tweede deze enkel laarsjes deze komen van de winkel  Dolcis en stonden ook in het afgeprijsd rek. Ze zijn lichtbruin met studs en hebben een heel klein hakje. ze deden me een beetje denken aan cowboy laarsjes. Ze hadden ze ook in het zwart maar deze vond ik net iets leuker.Ze waren nu 25 euro ik weet niet meer hoe duur ze eerst waren. 

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten