Pagina's

maandag 18 augustus 2014

Een week zonder suiker

Vanaf vandaag stop ik een week met suiker. Oke ik proberen een week met suiker te stoppen. laatst had ik het gehoord van iemand anders die het ook wilde gaan doen. Toen dacht ik ow zo moeilijk kan dat niet zijn allen geen snoep en frisdrank dat kan ik wel, maar toen ik er later op ging letten kwam ik er achter dat echt in bijna alles suiker zit. Ik ben maar op internet gaan zoeken voor dingen zonder suiker want in de winkel kwam ik gewoon niks tegen zonder dat spul. Op internet las ik wel dat je moet kijken naar de ingrediƫnten en niet naar voedingswaarde want daar keek ik eerst wel altijd naar.

Ik heb wel besloten dat ik gewoon fruit mag (natuurlijke suikers) bij helemaal suikervrij eten mag dat eigenlijk niet maar fruit zijn gezonden suikers dus dat mag ik van mezelf wel misschien dat ik het nog een keer doe zonder fruit maar dat zie ik nog wel.

Ik Vindt het echt een uitdaging en ik ben bang dat ik het niet volhoud als er mensen zijn die dit al is een keer hebben gedaan hoor ik dat graag tips zijn altijd welkom.

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten