Pagina's

dinsdag 29 juli 2014

Tijdelijke tattoos


 Zaterdag was ik in de kruidvat en kwam ik dit tegen. Het zijn van die tattoos die je vroeger als kind vaak onder in ijsjes zaten maar deze zijn dan niet zo kinderlijk. Later wil ik denk ook wel een tattoo laten zetten nu vindt ik me zelf daar nog te jong voor. Voor mensen die er echt heel graag een willen is dit wel een goede optie want je wast het er zo weer af.

Op het bovenste papiertje  kun je lezen welke tekst het is. Het papiertje daar onder is de tattoo je kan er een zin van afknippen en gebruiken.

- Maak eerst de plaats waar de tattoo komt goed schoon
- Verwijder het plastic laagje van de tattoo
- druk de tattoo met de kant van de tekst op de huid. maak een doekje nat en dep dat op de achterkant van de tattoo totdat de tekst los van het papiertje.
- Laat het daarna drogen

 Zo zag de tattoo er uit toen ik hem net op had gedaan.

Dit is hoe hij eruitziet op dag 2. Hij is heel erg vervaagt en er zit ook een lichte rand omheen en de F is ook bijna niet meer zichtbaar.

Op dag 3 was hij helemaal weg. Zoals je ziet blijft de tekst niet echt lang zitten het is leuk voor een dag maar op dag twee is hij al niet meer mooi.

De tattoos zijn 2 euro en zijn te koop bij kruidvat.

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten