Pagina's

dinsdag 8 juli 2014

make-up producten die ik (bijna) elke dag gebruik

Vandaag laat ik jullie zien welke make-up producten (bijna) elke dag gebruik, Ik ben niet z'n iemand die niet zonder make-up naar buiten durft ook heb ik best vaak geen  foundation op wel bijna elke dag mascara . Hieronder staan de producten die ik het meest gebruik.

Als eerst mijn dag crème dit is geen make-up product maar wel iets dat ik elke dag gebruik voor dat ik me make-up er op doe dus ik zet het er maar bij. Ik gebruik al een tijdje de nivea sensitive dagcrème, deze vind ik prima werken ik heb een best gevoelige huid dus ik heb wel een goede dagcrème nodig.

Daarna doe ik foudation op of in dit geval  een cc cream , deze is van essence. deze is lekker betaalbaar en werkt goed. Hij is niet mega dekkend maar daardoor ziet het er wel heel natuurlijk uit.


 Dan de concealer deze is ook van essence. De stay all day long-lasting concealer. Deze vindt ik wel gaan hij dekt niet zo goed en als ik uit school kom is hij vaak al helemaal weg. Voor de prijs is hij wel goed maar ik doek nog wel een goede vervanger.

Nu alles af  poederen met een poeder van catrice ik weet niet meer de voledige naam en zoals je ziet is het er ook helemaal af vervaagt. Voor af poederen gebruik ik een poederkwast van Hema deze is lekker zacht en is ook erg betaalbaar .

 Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik het wenkbrouw potlood van Hema.  Wenkbrauwen bijteken doe ik eerlijk gezegt niet heel vaak ik vindt het wel mooier maar het is niet echt nodig. Als ik haast heb sla ik deze stap meestal over.

Mascara gebruik ik wel elke dag. De laatste tijd gebruik ik de volume flash van Rimmel londen. Ik wissel vaak van mascara ik heb er een aantal  en pak meestal gewoon verschillende.

Als laatst nog wat voor me lippen de xxxl longlasting lipgloss van essence gebruik ik best vaak. Lipgloss wissel ik ook regelmatig.


 Dit waren de make-up producten die ik dagelijks gebruikt


Welk make-up producten gebruiken jullie elek dag ?

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten