Pagina's

woensdag 2 december 2015

Yankee candle christmas gift set 2015

Gisteren is maand december begonnen, mijn favorieten maand van het jaar, de maand van het lekker eten, veel samen zijn met familie en de maand van de cadeautjes .Maar wat geef je nou aan je moeder, vader, broertje, zusje, opa en oma. Meestal zit je met iets wat lekker ruikt wel goed vandaar dat ik deze Yankee candle christmas gift set heb besteld.

Deze set is speciaal voor de kers en dat kan je ook al wel zien aan het leuke doosje. In het doosje zitten 5 votive die allemaal 15 branduren hebben.
  De eerste geur is Cosy by the fire. Een mix van gember, kruidnagel, sinaasappel en hout . De sinaasappel maakt de geur zoet maar op de achtergrond heeft hij ook wat kruidigs, ik denk niet meteen aan een haardvuur maar eerder aan een soort winters drankje.


Bij de geur Bundle up krijg ik niet echt een beeld voor me. Yankee candle beschrijft het zelf als een kalmerende geur van schone lakens, citrus en poederige sneeuw. De geur is fris en fruitig en ik kan de geur wel vergelijken met schone lakens. 

Christmas cookie ruikt naar zoals de naam het al zegt kerst koekjes, je ruikt een zoeten geur en voornamelijk vanille. groot nadeel is dat je door deze geur wel zin krijgt in koekjes haha.`

De votive Berry trifle heeft de zoete geur van bessen, deze geur doet me denken aan snoep omdat het zo zoet ruikt. ben je dus een echt Zoetekouw dan is deze geur wat voor jou.

De laatste is Winter glow dit is een hele frissen bloemige geur. Deze geur is totaal anders als de andere 4 geuren, de andere 4 vind ik echt een winter gevoel geven maar bij deze geur denk ik maar aan de lente. 


Deze set heb ik besteld op de site aromaplaza.nl als je hier klikt kom je meteen bij de set uit.
€13.99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten