Pagina's

woensdag 5 maart 2014

Carnaval 2014

Heey

Gisteren was de laatste dag van de carnaval.Ik weet dat ze niet op alle plaatsen in nederland carnaval vieren dat is eigelijk wel jammer. Ik vindt carnaval namelijk super leuk.Dit jaar ben ik niet zo vaak geweest als vorig jaar.Zondag en dinsdag ben ik naar de optocht geweest. Er waren hele mooie en grote wagens . toen de optocht klaar was zijn ik en een paar vriendinnen naar de cafe's gegaan om daar nog lekker veder te feesten. Ik moest helaas al eerder weg dus heb ik niet meer het vallen van de kraai gezien maar ja volgend jaar beter.



                       De honden doen dit jaar ook gewoon mee.Met een rode zadoek om hun nek
 
 
Ik heb maar een paar foto's gemaakt .Er zijn ook nog foto's gemaakt door een camera man in de stad maar die foto's kan je pas later ophalen.
 
 
 xxx
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten